FraLa-Op-reis.reismee.nl

Mag geen naam hebben

Vanmorgen op het balkon in blote bast in het zonnetje een tijdje zitten lezen. Daarna ben ik redelijk vlijtig met mijn boek aan het stoeien geweest. Behalve om te ontbijten ben ik vandaag de kamer nog niet af geweest. Zelfs niet om ijsklontjes te halen. Zojuist wel nog even voor de avondhap naar beneden gegaan. Heden dus geen schrijfstof.

Paula zal nu tevreden zijn met flink schrapwerk alvorens verzending plaatsvond, maar ook dit keer was het meer schrappen voordat het geschreven werd, Een paar anderen missen mijn ge-OH om de dag mee te beginnen, of tevreden grijnzend bij in slaap te vallen. Maar zelfs Sinterklaas lukt het niet om iedereen tevreden te stellen. En een uiterste poging wagen om dit toch nog te bewerkstelligen door straks aan de bingo deel te nemen, gaat mij veel te ver.

Tot slot mijn dilemma over het huren van een auto. De komende 4 dagen is het weercijfer 3 x een 10 en 1 x een 9. Daarna worden er - in verhouding - 2 knap natte dagen voorspeld en zijn er zesjes qua weercijfer. Pas op 12 februari is de neerslag verwaarloosbaar en stijgt het weercijfer weer naar een 8. Luxe problemen? Ja, nogal.


Reacties

Reacties

GJ

Huren dat ding. Je moet wel eens van die kamer af

Hans

Zonder auto blijft het bij een stukje Calpe. De stad en omgeving biedt meer dus een auto huren die op benzine of diesel rijdt. Is het armlastige Shell ook weer tevrden!

Wim

ik behoor bij degene die de dag vrolijk beginnen met je verhaal. De volgende keer toch naar die bingo zeg ik!

willem Resleij

Nee geen auto huren, misschien een scooter?? Anders kom je boek nooit af !!!

Kees

Geen tweewielers huren hoor!....van welke soort dan ook.....je bent je leven dan niet (nog minder) zeker.

Caroline Langeveld

Vooral erop uit!! Auto of scooter? Auto natuurlijk, want je bent nog te jong en onervaren voor gekkigheid!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!