FraLa-Op-reis.reismee.nl

Aanvullende kiekjes

Hoewel foto's down- of uploaden (? volgens mij is het "up") nu een stuk sneller en beter gaat dan in het verleden bij Reismee, blijft het bij sommige hotels toch een beetje hannessen. Dus onderweg houd ik de afdeling plaatjes beperkt.

Maar dankzij Flickr kan ik jullie nu 'rijp en groen' tonen. En dat uploaden daar gaatrazendsnel.

https://www.flickr.com/photos/92652238@N05/albums/72157667339770333

Er zit hier en daar nog wel wat doublure bij omdat ik soms met 2 verschillende camera's 'werk'.

Krijg nu opeens mail dat sommige van mijn kiekjes 'gefaved' zijn... Driewerf Jippie dus. ???

Reacties

Reacties

wim

Is dit de selectie? Bekijk het even snel op een 30 inch scherm maar ziet er goed uit.

Jan

Mooie serie foto's. Geeft een goed beeld van de wonderschone natuur. Wat liggen doe dorpjes midden in de bergen er mooi bij . Zou ik zo een weekje willen verblijven . Ik heb ook maar een aantal heel mooie foto's gefaved, alhoewel ik niet weet wat dat inhoudt of voor consequenties heeft. je kunt ook "view" aanklikken , maar dat lijkt me een beetje zinloos ; ik zie die foto toch al !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!