FraLa-Op-reis.reismee.nl

Abortus. Tot heden mijn kortste reisverslag. (En naar ik hoop zal dat het ook blijven.)

Vermoeidheid heeft zwaar toegeslagen bij Charlotte. Of we morgen nu weer naar diezelfde rotsen in Bryce Canyon moesten kijken. Dat hoeft van mij niet echt, maar dan graag een acceptabel alternatief. Bij gebrek daaraan en stevig gemopper wordt momenteel vlijtig gekeken wat nog geannuleerd kan worden en wanneer wij eerder naar huis kunnen vliegen. Er is heden dus enige frictie ontstaan en deze chauffeur/reisleider laat zich niet piepelen. Zelfs niet door Charlotte. En Charlotte is van hetzelfde laken een pak, dus dan krijg je zoiets. Green River kon niet meer geannuleerd worden, dus daar karren we nog braaf naartoe. En dan in 2 dagen tot nabij San Francisco. Niet mijn keus, maar voor chagrijnig doormodderen pas ik.

Ook na een nachtje slapen wordt de voorkeur gegeven aan het aborteren van deze reis. Planning is nu 20 oktober op Schiphol te landen.

Tussentijds kan ik fijn filosoferen over de dieper liggende achtergronden waarom de bucketlist van Charlotte tekort wordt gedaan.

FRANK

Zwak

Frank

OK, maar je hebt je meisje wel sneller terug.

wim

borrel drinken en doorgaan!

Marion

Beste frank
Wij, tineke en marion zijn ook in amerika voor een rondreis. Ik was aan het zoeken bij reismee en kwam op jouw site. Wij hebben zo vreselijk gelachen,sorry, maar wat een verhaal. Volgende keer met ons meegaan.
Groetjes tineke en marion

Frank

Beste Tineke en Marion,

Jullie blog nog niet gevonden. Zal straks verder kijken. Als jullie nog even tijdje onderweg zijn, maak ik bij Schiphol toch lekker rechtsomkeert!