FraLa-Op-reis.reismee.nl

Algarve 2019 (2)

Silves

Reacties

Reacties

Betsy

Prachtige foto’s Frank en heel herkenbaar, allemaal bekende plekjes ??

Jan

Weet je ook in welke eeuw die muur gebouwd is Frank ?
Zou ik toch wel willen weten. En door de Romeinen , door de Moren of door de Kruisridders ?
Of heb je niet goed opgelet toen het werd uitgelegd ?

Frank Langeveld

Dat is nu juist mijn probleem Jan. Ik ga een verzameling stenen niet extra interessant vinden, omdat zij door Romeinen op elkaar zijn gestapeld. Het wordt daarentegen wel boeiend als een gids mij vertelt dat het gebouw uit de 18e eeuw stamt en door Moren is gebouwd. Dan probeert iemand mij pootje te lichten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!